.

Головна Практики Нерухомість, земля, будівництво Регистрация прав собственности на недвижимость

Реєстрація права власності на нерухоме майно в Харкові. Загальні положення

Господарське право
Цивільне право
Адміністративне право
Корпоративне право
Сімейне право
Банкрутство
Податкове право
Нерухомість, земля, будівництво
Трудове право
Інтелектуальна власність
Ліцензування
Захист прав споживачів
Енергетика
Абонементне обслуговування

Право власності на нерухоме майно виникає з моменту його державної реєстрації. Тільки зареєстроване право власності дає можливість в повному обсязі розпорядитися нерухомим майном: продати, подарувати, заповісти і т.д.

Реєстрації підлягають права на земельні ділянки, а також об'єкти, розташовані на них, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення (квартири, будинки, будівлі і т.д.).

Тому, враховуючи важливість такої процедури, як реєстрація права власності на нерухомість, необхідно приділяти їй належну увагу при оформленні угод, прийнятті спадщини, приватизації та інших операціях з нерухомим майном.

Реєстрація прав на нерухомість ділиться на кілька видів:

  • реєстрація права власності на нерухоме майно (Харків);
  • реєстрація права володіння, права користування (сервітут) нерухомим майном, права користування (оренди) будівлею або іншими капітальними спорудами;
  • реєстрація іпотеки (Харків);
  • реєстрація податкової застави, предметом якої є нерухоме майно, та інших обтяжень нерухомого майна.

Реєстрація права власності в Харкові може відбуватися з таких підстав:

  • укладення договору купівлі-продажу, міни, дарування та ін.;
  • введення в експлуатацію новозбудованого об’єкта, реконструйованого об’єкта нерухомого майна;
  • придбання права власності на квартиру при виплаті пайового внеску членом кооперативу;
  • внесення майна до статутного капіталу юридичної особи (Харків);
  • отримання права власності на нерухоме майно при виході зі складу засновників юридичної особи;
  • переведення об’єкта з жилого в нежилий фонд і навпаки;
  • приватизація земельної ділянки (Харків);
  • приватизація жилого фонду;
  • визнання права власності на нерухоме майно за рішенням суду (Харків);
  • придбання майна на аукціоні;
  • вступ у спадщину (Харків).

Починаючи з «01» січня 2013 року, державна реєстрація прав на нерухоме майно здійснюється або державними реєстраторами Державної реєстраційної служби, або, у випадках встановлених законодавством, нотаріусами. Раніше реєстрація прав на нерухомість в Харкові була прерогативою БТІ. На даний момент реєстрація прав БТІ більше не підконтрольна.

Юридичні послуги з реєстрації прав на нерухоме майно в Харкові

Юридична компанія «Інком ЮРЕК» надає юридичні послуги з реєстрації прав на нерухоме майно в Харкові і Харківській області. Послуги юристів особливо необхідні у випадках, коли реєстрація прав на нерухомість здійснюється не нотаріусом при нотаріальному оформленні договорів, предметом яких є нерухоме майно (так звана «реєстрація угод з нерухомістю»), а реєстраторами реєстраційної служби.

Як показує практика, досить часто реєстратори відмовляють у реєстрації прав на нерухомість, в багатьох випадках з незрозумілих причин. Звернувшись в нашу компанію, Ви можете бути впевнені в успішному завершенні цієї процедури. Вас не буде турбувати питання –як зареєструвати права на нерухоме майно (квартиру, гараж, будинок і т.д.), цим питанням будемо займатися ми.

Юристи нашої компанії підготують всі необхідні документи для реєстрації прав власності на нерухомість, у разі необхідності отримають відсутні документи, підготують технічний паспорт. Після надання грамотно складеного пакету документів для проведення реєстрації, ми отримаємо для Вас свідоцтво про право власності, а також витяг з Державного реєстру речових прав (Реєстру прав на нерухоме майно).

Крім того, ЮК «Інком ЮРЕК» надає юридичні консультації з реєстрації прав власності на нерухоме майно в Харкові і Харківській області, надає правовий аналіз підготовлених документів, а також супроводжує «під ключ» оформлення угод з нерухомістю.

Порядок реєстрації прав на нерухоме майно Харків. Документи для реєстрації прав на нерухомість

Багато громадянпри купівлі нерухомості не знають до кого звертатися за реєстрацією прав на майно, не мають уявлення про те, як зареєструвати права на нерухомість. Державна реєстрація прав на нерухоме майно здійснюється нотаріусами в таких випадках:

  • при оформленні спадщини;
  • при оформленні угод (нотаріальному посвідченні договорів) з нерухомим майном, у тому числі реєстрації іпотеки.
У всіх інших випадках реєстрація прав на нерухомість в Харкові здійснюється державними реєстраторами Державної реєстраційної служби України.

Порядок реєстрації прав на нерухоме майно, а також будь-яких обмежень наступний:

  • подача державному реєстратору документів для проведення реєстрації;
  • прийняття і перевірка документів реєстратором, реєстрація заяви;
  • встановлення факту відсутності підстав для відмови в державній реєстрації прав та їх обмежень;
  • прийняття рішень про державну реєстрацію прав та їх обмежень, відмови в реєстрації або призупинення державної реєстрації;
  • внесення записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
  • видача у випадках, передбачених чинним законодавством України, такого документа як свідоцтво про право власності на нерухоме майно;
  • надання витягів з Державних реєстрів прав про зареєстровані права та / або їх обмеження.

Документи для реєстрації прав на нерухомість, які необхідно надати державному реєстратору, наступні:

  • заява про державну реєстрацію прав;
  • копії паспорта та картки обліку платника податків заявника;
  • оригінали та копії документів, на підставі яких виникло право власності на нерухомість (договір купівлі-продажу, дарування, свідоцтво про право власності, видане органами приватизації, рішення суду, акт прийому-передачі майна в статутний капітал та інші);
  • документ про сплату державного мита;
  • документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру речових прав.

У деяких випадках можуть знадобитися додаткові документи для реєстрації прав на нерухоме майно, такі як технічний паспорт, правовстановлюючі документи на земельну ділянку, довіреність та інші.

Оформити реєстрацію права власності на нерухомість у Харкові. Коли потрібна реєстрація права власності на нерухоме майно?

Визнання права власності на нерухомість державою є невід’ємною складовою набуття особою статусу власника того чи іншого нерухомого майна. Реєстрація прав власності на квартиру, реєстрація прав власності на будинок мають спільні риси, проте між ними є певні відмінності, пов’язані з тим, що для того, щоб зареєструвати право власності на будинок, як індивідуальну будівлю, додатково потрібні документи, що підтверджують право власності / користування земельною ділянкою. Таким чином, зареєструвати право власності на квартиру дещо простіше.

Визнанняправа власності в порядку спадкування в Харкові

З такою проблемою, як визнанняправа власності на нерухоме майно в порядку спадкування, досить часто доводиться мати справу громадянам, які отримали у спадок нерухоме майно. Зустрічаються випадки, коли після смерті спадкодавця виявляється, що квартира не була приватизована, ордер на квартиру втрачений, а спадкоємці, в результаті, не можуть оформити право власності на квартиру, оскільки вона не входить до спадкової маси. Якщо спадкодавець не пройшов або хоча б не почав процедуру приватизації квартири, то визнати право власності на квартиру в порядку приватизаціїне завжди можливо. У таких випадках, досить часто доводиться проходити визнання права власності на квартиру через суд.

Наступною проблемою, яка може виникнути при оформленні спадщини, до якої входить нерухоме майно, є ситуація, в якій на майно спадкодавця накладений арешт. У такому випадку свідоцтво про право на спадщину отримати не вдасться і, відповідно, оформити реєстрацію прав на нерухомість також.

У таких випадках для того, щоб отримати право власності на будинок, необхідно визнати право власності через суд, усунути перешкоди в оформленні спадщини шляхом зняття арешту зі спадкового майна.

Право власності за рішенням суду виникає також у випадках, коли оформлюється право власності на самовільну споруду (самовільне будівництво, самобуд), тобто в результаті узаконювання самовільного будівництва.

Таким чином, для того щоб отримати право власності на квартиру (будинок), недостатньо укладення договору купівлі-продажу, отримання свідоцтва про право на спадщину або ж свідоцтва про право власності в порядку приватизації, необхідне визнання права власності на квартиру з боку держави, яке полягає в реєстрації права власності у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.

Реєстрація прав власності на землю. Отримати право власності на землю Харків

Дещо відрізняється від процедури реєстрації права власності на квартиру (будинок), реєстрація прав власності на земельну ділянку. Реєстрація прав власності на землю в Харкові має свої особливості, пов’язані з тим, що відомості про земельну ділянку мають бути внесені до Державного земельного кадастру, і тільки після цього можливо оформити реєстрацію прав власності на земельну ділянку в Харкові.

Таким чином, для того, щоб зареєструвати право власності на земельну ділянку (землю) у Харкові, необхідно подбати про те, щоб земельній ділянці був присвоєний кадастровий номер і відомості про неї були внесені до Державного земельного кадастру.

У загальному випадку, для того, щоб отримати право власності на землю, яка знаходиться в користуванні громадян, необхідно пройти приватизацію земельної ділянки, яка є тривалою і складною процедурою, однак при кваліфікованому підході цілком здійсненною.

Як показує практика, досить часто бувають випадки, коли документи на земельну ділянку відсутні. Однак, в силу того, що особа протягом багатьох років добросовісно використовує дану земельну ділянку, все ж існують способи зареєструвати право власності на земельну ділянку. Так, можливо визнати право власності через суд.

Оформлення права власності на гараж в Харкові. Узаконювання гаража Харків

Ще одним поширеним випадком, що зустрічається в практиці, є випадок, коли необхідно оформити право власності на гараж. Так звана приватизація гаража стосується випадків, коли члени гаражного кооперативу, які повністю сплатили свої пайові внески, бажають отримати право власності на гараж.

Основним документом, який для цього буде потрібний, є довідка про повну виплату пайових внесків, видана головою гаражного кооперативу. Оформлення права власності на гараж в Харкові в таких випадках здійснюється державними реєстраторами Державної реєстраційної служби.

Реєстрація прав на нерухоме майно в Харкові: вартість (ціна) і строки

У більшості випадків, строк реєстрації прав на нерухоме майно в Харкові становить від п’яти до тридцяти робочих днів залежно від наданого пакету документів, типу об’єкта нерухомості, виду реєстрації прав на нерухомість, правового статусу земельної ділянки, а також від району міста (області). В окремих випадках, цей строк може як збільшуватися, так і скорочуватися за бажанням Клієнта.

Для того, щоб замовити послугу, дізнатися, яка на сьогоднішній день вартість (ціна) реєстрації прав на нерухомість в Харкові і Харківській області, а також супроводження інших подібних процедур, звертайтеся до нашої компанії за телефонами: (057) 751 43 16, (093) 324 29 63.

 

 

Юридичні послуги Харків

Юридические консультации в Харькове "Інком ЮРЕК". Всі права захищені ©2014.